i was wet wet wet

var lite osäker på ifall jag skulle gå till skolan idag, har så jäklarns ont i halsen. låter som en alien ungefär. men jag pallrade mig iväg tillslut ändå. vi hade bara samhäll och religion, så dagen gick ganska snabbt. efter skolan hängde jag med hanna till trafikskolan och "hjälpte" henne lite. haha. och när klockan närmade sig halv två gick jag till stan, köpte ett par skor, hahaha, ett par hela skor haha. tack gode gud. sedan kom lille sofia och vi drog till kulan för lite kaffe! :]


haha, funny bild. va gör man med tungan liksom? "smaskens" typ. haah

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va bra att du hjälpte mig lite :D ja klara den sen :D va blev de för färg på skorna då? :)

2009-01-29 @ 19:20:44
Postat av: hanna

haha 3 par?!! :D nej de behöver du verkligen inte :D

Postat av: Sophie

Haha blev det ngt annat än tygskor? =P

2009-01-29 @ 23:30:15
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback