vi lever nu

imorgon har vi prov i ansvarsfull alkohol hantering. om alkohollagar. men alltså, jag orkar inte. vi kommer väl säkert få ett nytt jävla häfte i dryckeskunskapen imorrn också som vi ska sammanfatta. på tisdag har vi hotellprov, på onsdag ska vi redovisa boken vi har läst. sen har vi tusen grejer till. vem pallar? jag vill bara gräva ner mig ett tag, låta massa småkryp tränga sig in i hårbotten, bli uppgrävd igen och sen raka av mig allt hår, antingen för att det kliar så fruktansvärt eller för att bli ful. livet kanske blir enklare då. "heeej ägg" ska jag säga till min spegelbild. och så ska jag låta någon klippa sönder mina gummistövlar för att jag dör ändå inte, av alla radiovågor eller vad tusan det heter, som svävar runt i luften pga alla mobiltelefoner och en massa sånt. gummistövlarna skyddar mig inte ändå. jag känner ingen skillnad. Vi lever nu. Sen är vi döda. Det finns ingenting att vara rädd för.

vart får jag allt ifrån, kanske du & du & du undrar?


Kommentarer
Postat av: Sofia.

haha, klockrent :P

Postat av: anniss

HAHAHA du är den ända som förstår mig sofia. du, anon, zarah oh nils. hahaha! :D

2009-01-19 @ 13:08:26
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback