vi satte oss ner på ett café

när jag var påväg till bussen efter skolan fick jag ett sms från fikasugna sofia. drog istället till stan och träffade henne en stund, satte oss på kulan och drack kaffe, spanade på gubbar och skrattade åt folk ungefär :] haha. det satt sig två tanter i bordet brevid oss, det var verkligen sofia & jag om 50 år ungefär. hihi, mysiga. hon ska till göteborg samtidigt som mig, så vi har bestämt oss för att träffas för att fika där nere också, (såklart) man kan ju inte bara fika på kulan, haha :] så det blir mysigt!

sen åkte jag hem till mamma och kollade in mitt nytapetserade rum, vitt och fräscht! sen drack jag lite mer kaffe & åt en munk.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

ahaa va roligt att hon också är här då! :) kan ni inte åka ner ihop då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback