virrig i kylan

alltså, denna kyla. vaknade upp och såg att det var -17 grader ute! helt bananas nästan. ändå gav jag mig ut i kylan. mamma, lina & jag gick till mormor och morfar och drack lite kaffe med dem. vi pratade om greta, mormors syster som hade sagt till mormor "va dumt att jag inte får en tid hos tandläkaren när det passar att edwin skjutsar dit mig. han har ju så konstiga skift på jobbet nu." det är bara det att edwin har varit död i ett antal år nu.. hon är rolig den där greta. en annan rolig grej med henne är att hon är så liten. alltså kanske 145cm lång eller något sånt. när min kusin andreas va liten så kommer ja ihåg att han frågade henne "hur kan du baka sockerkaka om du inte ens når upp till spisen?". (jag saknar hennes sockerkaka. hon öste alltid på med massa strössel över)


imorgon åker lina hem :(

Kommentarer
Postat av: Lina

haha! sköna greta :) som inte når upp till spisen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback