you make it real

egentligen skulle lina ha åkt till svartå ikväll, men hon höll mig sällskap istället! snälla syrran ställer upp:) vi drog in till karlskoga en sväng, satte oss på max och tryckte i oss varsin cheeseburgare. har bara ätit där en gång tidigare, då var hamburgaren inte alls god. kall och torr. men denna gång var den helt okej alltså. vi satt väl där i en timma kanske, rätt va det var så körde några förbi utanför och stannade, vinkade som galningar ungefär. lina & jag fattade väl ingenting. hehe, fick ett sms sen tre sekunder efter bilen åkt iväg. det var visst linda & jennie som försökt fått kontakt med oss, haha. roliga.

nu ska jag ta och sno nån fet, stark salva av systra min till mina händer som ser ut som två torra rödbetor eller liknande.
SVIDER SOM TUSAN. hemskt är det. alltså jag överdriver inte om jag säger att mina händer smälter in i min röda vägg.. (kan man säga så?)


min fina syster lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback