arbetar annis

visste att jag nästan skulle avlida efter det här jobbpasset och snäll som jag är (är inte bara klassens ängel utan jobbets ängel också) så jobbade jag över en timma dessutom! imorse gick jag visst upp lite för sent också så jag fick duscha, äta frukost OCH lunch under bara en timma. ganska otroligt och jag mådde jätteilla och blev helt yr. på jobbet åt jag bara en cheeseburgare efter allt för många timmar och nu är jag nästan svimfärdig för jag har stressat som aldrig förr idag. att jobba nio timmar där är inte roligt. dessutom så gick det bara bussar till heden så jag fick GÅ till brunnsparken vilket jag tyckte var dödslångt efter den här dagen. men nu är jag hemma och nu ska jag sova. puss godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback