det ska dofta nybakat ikväll

jag kan ha världens sämsta fantasi när det gäller mat
(eller så är jag bara lat)
nu har jag ätit wok på precis likadana grönsaker
som alla andra säkert nio gånger de senaste två veckorna

idag ska jag jobba och imorgon också
ikväll ska kanske lina och jag ha lite kalas eftersom hon fyllt år
och nu idag har jag köpt ännu en present till henne. snäll anni.
älski syster, hoppas bullarna du SKA baka idag blir goda
och se till att de är klara innan klockan nio ikväll för jag vill INTE vänta hehe

annars tar vi det imorgon och det vill jag egentligen hellre
för att jag slutar tidigare imorgon och är LEDIG på söndag

nu ska jag dricka kaffi och sedan dra iväg till jöbbet




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag jobbar tisdag till lördag. O slutar vid halv 5. Men vi kan ju ses efter :) hur länge stannar du hemma då söt? :) puss puss

Postat av: Lina

inga bullar tyvärr annis :(

2009-08-01 @ 11:14:02
URL: http://goteborgsfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback