en dag på stan

idag kände jag mig jättefin i håret, så jag gjorde ett nytt försök i hopp om att finna en jacka och det gjorde jag också (fast den är inte min ännu, men imorgon sitter den på min kropp). annars köpte jag ett linne och en tshirt med madonna och ett par nya ballerinashoes. (jag vågar inte ens tänka på hur många skor jag köpt sedan jag flyttat till göteborg. galet. förut köpte jag bara nya skor om jag skulle ha råkat trampat i ett träsk, om en hund hade gnagt sönder dem eller om jag hade tappat dem helt. (men nu har tre av de nya skor jag köpt gått sönder så alla köp var väl inte varit sådär jättelyckade..)


Kommentarer
Postat av: Tippie

Det är så roligt att köpa nya skor!^^

Hoppas du haft en bra helg!

Postat av: Tippie

Jaa :)

Jatack den har varit jättebra!:)

2009-07-19 @ 17:52:27
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback