en svår och jobbig grej

hej hallå. känner mig så otroligt sleten (och varm såklart) och jag hoppas att jag kommer kunna slappna av lite i helgen, jag åker hem till degerfors då tills söndag. jag vet inte när jag slappnade av sist! känner mig typ helt utbränd här, ibland, haha. när jag kom hem från en jävligt varm och jobbig dag på BK så la jag mig typ ner på badrumsgolvet och nästan började gråta för att jag var så trött och jag ville bara vara typ tre år igen. men nu mår jag bättre. har varit ute och gått nu ikväll, förbi den dära trädgården som luktade vaniljte och rosor och lite allt möjligt gott. när vi kom hem så låg det kattsand över hela jäkla köksgolvet och mitt bland all den där jäkla kattsanden så låg det en liten kissemisse, hehehe. buskatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag ska krama dig massa när vi ses!

Postat av: sofia

hhihi ja jullan sa de efter eller senare på kvällen :P så nu vet ja ju de också :D

2009-07-02 @ 19:20:49
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback