haha sa jag

har tagit tusen kort på mig själv men jag blev inte nöjd med ett enda. deleeeeeete. annars har jag suttit och tittat runt på cocktailguiden jättelänge nu och imorgon ska lina få köpa lite grejer åt mig har jag bestämt. fast just nu är jag uppe i typ pengar som jag aldrig har varit i närheten av, så får väl anpassa mig lite efter min ekonomi vilket är Fattigt. hehehe. jag vill va tjugeeeeeee år!
 
hemköp har aldrig bra frukt. mosiga äpplen. mosig vattenmelon. för söta nektariner. gah. köpte aldrig godis förut. jag höll ut lite och ska åka in till stan nu och fläska mig lite framför någon film sen. vill inte, men är så sugen så ja snart dör. kommer må illa sen, i know it. can feel it. but i dont cäre right now. must haaaaaaaveeeeeeee., okaj okaj. känner att jag ska radera den här bloggen om typ.. ett tag. skriver bara jätte meningslösa inlägg. tjoheeeeeej. fast då dör en del av mig och det vore tråkigt. and i know u love me, hihiih, cant be without annis blogg. GODIS NU. blir helt trög annars. och SLÄNGA DET HÄR MOSIGA ÄPPLET!

/ fjantis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback