kaffe bad

jag sitter här i min just nu - favorit tröja som är nerspilld med kaffi. jäkla skit också. den var vit, likt mig, men nu är den brun. jag kaske borde testa det, för att få lite mer färg? bada i kaffe. låter bra. varmt och skönt ju, och sen luktar man ju gott också. WOHO, FAN VILKEN IDE!

jag har funderat lite på livet och på framtiden och det skrämmer mig lite. jag borde sluta tänka så mycket och oroa mig i onödan, för det kommer säkert sluta med att jag lever lyckligt och dör med goda äggmackor i magen när jag är runt 80-90 år. hoppas bara att inte äggmackor BLIR min död. vore ju träligt. jag får se till att tugga ordentligt, helt enkelt.

jag har fortfarande inte fått någon pizza och nu börjar jag bli grinig. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback