korv och blåbär

jag tycker ju verkligen inte om korv och det vet nog de flesta nu. men jag tycker jättemycket om sojakorv har jag upptäckt den senaste tiden. det tycker jag är jättekonstigt men jag skulle verkligen inte få för mig att äta vanlig korv. det har jag inte gjort på flera år. men sojakorv däremot är smaskens. samma gäller sån där blåbärssoppa. det kan jag heller inte få i mig. tycker verkligen att det är vidirigt. men jag älskar allt annat som har med blåbär att göra. när jag var liten var det bara mormors blåbärstårta som fick vara tårta på mina kalas. om hon inte hade bakat den åt mig, ja, då kunde det kvitta liksom. då blev det inget kalas (jo, det belv det ju såklart. men jag satt antagligen inne på mitt rum med händerna framför ögonen och skrek blåbärstårta, jag vill ha blåbärstårta! envisa flicka.)

Kommentarer
Postat av: Lina

blåååbääärsTÅRTAAAAAAAAAAAAAAAAA!! GAH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback