liseberg

mamma och jag tog en sväng på stan innan vi gick in på liseberg. direkt när vi kom in där började vi spela som galningar och jag vann en gott & blandat det första jag gjorde. gottgottigottgott. nästa gång vann jag en plopp. men mer än så blev det inte. och så gjorde vi självklart som alla andra och trängde oss på lotta. inte för att vi kom långt fram direkt men ÄNDÅ. kul grej. hon tappade ena skon (jag kunde ju ha skänkt henne en av alla mina hundratals skor jag köpt här under sommaren ju! dumt av mig att som inte tänke på det.)





shirley clamp hade visst sagt nån gång att alla skulle klappa händerna, och det gjorde alla utom en kille. då sa hon: varför klappar inte du händerna för då? äru sur eller? killen hade visst inga armar såg hon sen. hahaha jag dör va rolig. tänk hur hon skämdes


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHAHA fan va elakt !! :p

2009-07-22 @ 10:26:25
Postat av: anna

hahahaha ja vet, men så kul:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback