nej så tjukk jag har blitt

jag var på stan förut och där hittade jag en jättefin tröja på hm. jag var bara tvungen att testa den och den satt så fint, ååå, ja så fint den satt. jag bestämde mig direkt för att köpa den och när jag stod där i kassan så stod det H&M-MAMA, på lappen. jag höll på och dö och skämdes så mycket så jag tänkte att om jag putar ut magen så kanske hon tror att jag har en bulle i ungnen, så det gjorde jag och hon sa ingenting. pju!
ett bevis på att jag är en liten tjockis när man får köpa mamma-kläder. oj. när jag berättade det för pappa så sa han att det är ju bra att jag är ute i tid.

nu har jag precis gjort en liten wok på massa gottigheter. helt perfekt blev den. det gav resultat alltså, efter tre år på hotell och restaurang. jag kan laga wok. (för vi hade ju verkligen aldrig wok som vegitariskt alternativ. nej nej.)


Kommentarer
Postat av: patrik

Cool bild:D

Postat av: sofia

hah va duktig du är :) haha som våran wok som aldrig blev klar :) oh nu blev jag hungrig :( puss

2009-07-25 @ 17:47:19
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback