om vi förlorar varandra här i vimmlet

jag vet inte vad jag ska göra idag. börjar tycka att det kändes ovärt att åka hit och så kunde jag ha fått jobbat imorgon på kvällen = mer pengar. men nu sitter jag här typ 25 mil från jobbet och har ont i foten, huvudet, känner mig ensam och har det skittrist. hehehehe. får se om jag orkar ta mig ut ikväll. madde, ida och jossan skulle ut och äta på harrys för att sedan gå vidare till statt men jag kan knappt röra på foten utan att det känns som att den ska gå av eller något, så jag vet faktiskt inte hur jag ska göra. inte så lätt att skaka på rumpan där inne då kanske, men det skulle vara apkul! imorgon ska jag iallafall träffa sofia och hanna vad jag vet, ska bli mysigt!

/ tråkis annis


Kommentarer
Postat av: sofia

jaa de kommer bli mys :d hoppas de är finfint väder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback