panic in the bus

har aldrig varit med om värre. först är massa spårvagnar ur funktion så det blev värsta kaoset. sedan var det hundratusen som stod och väntade med mig på bussen hem, och såklart så satt det redan hundratusen människor i bussen. jag mådde jätteilla (kunde spy när som hellst, men jag klarade mig) och blev jättenervös. var omringad av massa killar med dreads som luktade allt möjligt. svett. jättestark parfym. choklad. (en av killarna hade en stor påse med sånna där påskägg) gammal mcdonalds mat. stall. och jag vet inte vad mer de luktade men det var massa blandade dofter som fick mig att må ännu mer illa. alla ramlade på varandra och jag höll inte på att komma ut. en av killarna skrattade som en åsna eller något annat djur. vet inte riktigt. var så förvirrad att jag itne orkade tänka efter så mycket. sedan såg jag en tjej med två hundar som bar ryggsäck? och en man i jättetighta kalsonger. MEN JAG GILLAR GÖTEBORG ÄNDÅ. så spännande och roligt överallt.

och nu har jag godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback