rolig dag, rolig katt

månen är jättekonstig (rädd). lina sover och hon mumlar och jag svarar typ Va? (mer orkar jag inte säga för hon sover ju) och hon mumlar igen. fattar inte vad hon vill? molly sover hon med men hon mumlar inte som tur är.

 idag har jag varit ensam i princip hela dagen och det ända ja har gjort är att jag tog mig en promenad nere vid vattnet på eftermiddagen (och även nu på kvällen, men då hade jag sällskap) till affären och köpte frukt, mjölk och tonfisk. annars har jag stekt sojakorv. diskat. sovit. väldigt händelserik och rolig dag. men lina jobbade ju från morgon till kväll (värsta superwomen eller nåt). har tänkt mycket på hösten idag. längtar verkligen efter höst och allt vackert som har med höst att göra. sedan har jag tänkt på att sluta skriva blogg också. (nejdå) jag tänker så mycket. HERREGUD. sluta med det annis.


liten annis pannis åker gris


mysig cat. gömmer sig alltid på roliga ställen. hon gör mina dagar här nere i göteborg.
love u kissimissi

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback