ska baka paj åt mamma

på fredag kommer mamma hit till göteborg, och hon blir kvar tlls måndag, tisdag någondag där. kan hända att jag och mamma går på lotta på liseberg. annars ska lina och jag baka världens godaste rabarber&jordgubbspaj lagomt tills hon kommer. (JAG HITTA RECEPTET, wohohoohoh, ja e bäst i världen, ja e bäst i världen! har aldrig ätit godare). hoppas att vädret är toppen så man kan ta sig ut på en picknick med den gode pajen. den ska man verkligen avnjuta så mycket man kan. åh. jag längtar så! vill bara bjuda hela världen.

nu har jag precis slängt i mig gröt med hallon & blåbär och en massa kaffe. sedan blir det att tvätta fram till klockan tre och under tiden ta sig ut på en powerwalk med lina. gött.


mamma the angel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback