snubbel trubbel

ibland har jag mina virriga dagar (ganska så ofta faktiskt) och idag var nog en av de värsta. jag har ramlat, tappat saker, gått in i väggar, tappat bort mig själv och minnet och sagt en massa konstigheter som bara kom ut i svammel tillslut. folk tror väl jag är hög.

men pinsammast var nog när en snäll och ganska snygg kille höll upp dörren för mig här nere i entrén och ja skulle springa in lite smidigt och självklart så glider jag istället in och HALKAR. han sträcker fram handen till mig och säger OOOPS! och jag skriker typ NEJ VAFAAAN, ÅÅH, OJOJOJOJ. HÄR VA DET VISST LITE HALKIGT HÖRRU, AKTA DIG! (och pekar ner på golvet med alla fingrar jag har) och han börjar prata på något annat språk och jag blev jättenervös och sedan var jag tvungen att åka hiss med honom och en annan tjej. gud i helsike vad jag skämdes. vände mig inåt väggen i hissen och hoppades på att de skulle ut mycket tidigare än mig! nu ska jag slänga kläderna jag hade på mig och klippa av mig håret och sätta i färgade linser och allt möjligt. allt för att dölja att jag är jag. (jag skämms så väldigt lätt och det här kommer jag nog gå och tänka på och skämmas över i flera veckor). så lika bra att göra något åt saken kanske, eeheh.

men först jag jag sova.

Kommentarer
Postat av: sofia

men knäppis! de ligger väl inte i malmö häller :P de är på en restaurang/kafé :D skit nice! ska söka de i helgen oo de är i kd :P har hittat en lägenhet också men de blir nog inge med den heller :(



klart du är en av mina flickisar <3

Postat av: sofia

vero heter de :P har jag för mig i alla fall! :D



du är söööt! <3

2009-07-23 @ 22:43:20
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: sofia

ja i hope soooo :D



pussiss! <3

2009-07-23 @ 23:16:25
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback