varför gräva ner sig?

en skål med fil, havrefras, jordgubbar, linfrön och kokos, en äggmacka, en stor kopp kaffe och en grapefrukt fick bli min frukost. jag tog jättelång tid på mig och det känns bra. jag gillar inte att slänga i mig frukost. idag ska vi städa här i lägenheten innan vi hittar på något.  förut ville jag bara dra mig i håret och hoppa ut genom fönstret när mamma/pappa sa åt mig att städa, men nu så går det bättre och här hade jag aldrig vågat hoppa ut heller, för nu bor jag på sjätte våningen (fast hur långt hade jag kommit, egentligen? vi har ju en liten låtsas balkong här utanför fönstret). jag skulle inte dra mig i håret heller för det kan se ganska dumt ut.


mobilen ska skrotas
mobilen ska skrotas
mobilen ska skrotas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback