besök från norge

idag hade vi människor från norge på jobbet. de smög runt och fotade oss, drack massa redbull, skrattade lite och tittade på hur vi jobbade. ganska roliga men det blev lite nervöst ibland för man ville ju verka som att man var världsbäst och jättevan med allt där. jag fattade väl inte direkt någonting av vad de sa så jag vet inte riktigt vad de gjorde där egentligen, om jag ska vara ärlig. jag chansade bara lite självsäkert när de frågade någonting och det funkade nog bra.

imorgon åker lina hem och stannar där ända tills på tisdag! blä, vad ensamt det kommer bli. som tur är har jag katten och så jobbar jag 8 timmar på söndag. (jag håller på o tuppar av efter typ två timmar så det blir kämpigt. haha, klen) så nu ikväll har vi varit iväg och handlat mat som jag ska leva på i helgen (ägg, gurka, champinjoner, paprika, grapefrukt, bananer, makrill, yoghurt och tvål. fast den skall ej ätas.) känns nyttigt och bra.

och jävla skit! nu missade jag Fringe som jag fastnat för! BLÖ.


Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

hej! vet du någon bra musik som du vill dela med dig av.. artister, band och låtar. jag gillar nästan all musik så det är bara att ge förslag i mitt senaste inlägg i bloggen:).

tack i förhand/ louise ewing

www.louiseewing.blogg.se

2009-07-23 @ 23:05:07
URL: http://louiseewing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback