tjugofemårskalas

Igår blev det 25års partaj för Stoffe eller Toffe som man kanske senare under kvällen skulle kalla honom. Det finns nog en hel del bilder när han gick runt och visade upp sig i sin borat-mankini som han fick. Efter en jäkla massa blixtrar och dunder så tog vi oss iväg till statt och idag känner jag att jag INTE skulle ha dragit dit egentligen för jag kan knappt stå upp med min vänstra fot. Vet ej vad som hänt med foten men det känns som om den är vrickad. riktigt kul, annis. jaja, trevligt hade jag igår iallafall och det var ju tur.

Hittills idag har jag tittat på hannah montana (jag kan inte rå för det men jag älskar hannah montana, hahaha. pinsam annis) och så går jag runt (nej, jag skojar. sitter ner) och väntar på att pappa och jag ska äta pizza. hoppas att han börjar bli hungrig snart, jag orkar inte vänta, är så sugen. pizza måste man äta när man är i degerfors, för här är pizzan alltid godast. kanada special. mmmhmm!


Kommentarer
Postat av: Bea

jag gillar också hannah montana, så vi kan va barnsliga ihop o kolla på det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback