på äventyr med elin kling

inatt åkte jag skidor och snowboard och allt möjligt med elin kling (jag skulle även envisas med att göra kullerbyttor nerför backarna.) vi hittade ett litet hus med en jättemysig familj som hade värsta backarna bakom huset och det var jättefint väder och det var solnedgång hela tiden och så kom den snälla familjen och avbröt oss ibland när vi åkte för vi skulle ha picknick. det va jättemysigt och nu vill jag åka skidor.
har inte åkt på jättelänge nu. men sofia, ska vi dra på oss våra anja & göran persson dräkter och åka lite i vinter? haha, så roliga. saknar dig göran persson. (hoppas du är hemma nästa vecka)

om en vecka alltså ska jag ta tuff tuff tåget och åka hem till degerfors. stannar där i några dagar för jag ska till tandläkaren och sådär. skrattar redan nu. kan aldrig hålla mig för skratt när de gräver i min mun. jag brukar alltid tänka att jag är med i en skräckfilm och så blundar jag och öppnar ögonen. och så vaknar jag upp och märker att de opererar mig och så tar jag tag i deras armar och så skriker jag WAHAHAHA ja vill inte dö, jävla monster och sådär.


göran & anja persson

Kommentarer
Postat av: sofia

ja de tycker ja att vi ska! du är så bäst! :)

Postat av: sofia, igen :)

ja är hemma nästa vecka! JAG JOBBAR TISDAG TILL LÖRDAG! Suck :( men vi ska ses ses seeees :D

2009-07-31 @ 20:03:01
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback