I'd pull a sunshine story in the pouring rain

vaknade tidigt idag med en molly nosandes i mitt ansikte (jag börjar tro att hon är en liten hund som just nu snurrar runt och jagar sin egna svans). idag lämnar jag tråkfors men innan dess så ska jag träffa sofia och även äta med farfar och majlis. en pytteliten del av mig tror jag vill stanna här och det kan jag inte riktigt förstå? för vad skulle jag göra här? jag känner mig mer ensam här än vad jag gör i göteborg där jag typ känner.. ja, inte alls många just nu. så varför skulle jag stanna här?

igår hade jag så tråkigt att jag började skriva en bok och då ljuger jag inte. den blev ungefär sju eller åtta A4 sidor, (dataskrivet, och då hade jag faktiskt inte största textstorleken) och jag imponerade faktiskt mig själv där. jag är ganska fantastisk. den skall nu säljas för ett bra pris! huhu. eller inte. jag raderade den innan jag ens läst igenom den. men självklart så var den bra, bättre, bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback