red and gold

jag vet inte varför men jag gillar inte sommaren så mycket som man kanske borde göra för den är ju ganska underbar när den är.. underbar. men jag gillar hösten mycket mer och jag går och längtar varje dag efter röda och gula löv, den friska och lite kyliga luften, halsdukar och varma kläder, tända ljus, dofter av blöta löv och långa härliga promenader. jag mår iallafall mycket bättre då, i mörkret och i den sköna luften. sedan har jag planerat en tripp till stockholm också, om någon vill följa med mig.


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag vill med till sthlm :D

2009-07-07 @ 20:39:10
Postat av: sofia

när när när? :)

Postat av: anna

åååh, jenny va roligt :D nu var det fasen år och dar sen vi träffades :p

2009-07-07 @ 21:57:09
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback