vanilj

lina och jag hoppas att vi ska överträffa mammas förväntningar när vi ska bjuda henne på något riktigt smarrigt imorgon. jag har ju kanske sagt att vi skulle baka jordgubb & rabarber paj, men det blir en annan gång. nu har vi hittat något annat som vi vill prova!

dagen har vi spenderat på stan. jag köpte en jättefin och rosa sjal som får mig att stråla. kände mig så himla svart och grå idag (svarta jeans och grått linne, inte så konstigt kanske, eh), men med den rosa sjalen till så blev det andra bullar. tjoho! när vi tröttnade på att trängas i affärer så gick vi till haga för att mätta magarna lite. vi satte oss i en soffa ute i solen vid café vanilj och göttade oss.


jag ser lite ut som en blandning av pappa och madicken..

Kommentarer
Postat av: Tippie

Gud va gott med paj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback