sömnvanor och talande katter

meh, vad nu? jag har sovit jättelänge (eller iallafall till tio, elva ungefär) typ alla dagar jag inte jobbat. och det har jag mått ganska bra av tror jag, för förut så sov jag för lite. fast idag så mår jag inte.. ganska så bra, för idag har jag jätte ont i halsen (och i fötterna, för molly är busig och biter mig i tårna på natten för att jag kanske vickar lite för mycket på dom kanske.)
lina jobbar från nio på morgonen till tio på kvällen idag. herregud. och ja har det redan dötrist. nu tittar jag på sabrina tonårshäxan och önskar att katten här också kunde prata. men hon kan bara säga MJAO. dåligt. lär dig mer, katt.

Kommentarer
Postat av: sofia

aha en sån sophie har typ :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback