som de skuttar

skulle ha jobbat över ikväll men jag blev släppt tidigare för det var så drygt. många har sagt att jag lär mig jättesnabbt och det är ju kul. alla brukar vara nybörjare jättelänge men jag räknas inte längre som en av dom. typ, iallafall. det är bara kassan jag inte kan. och bära tunga kartonger. hehehe. så himla klen, tydligen. behöver träna säger dom och jag håller med. work it, annis.

molly gräver sig in i min väska och det hoppar jättemånga harar här utanför. sniglar är det gott om också. usch och fy!! trampade på en eller flera förut och jag höll på att avlida. jag skojar inte. ville spy och så kände jag hur tårarna ville fram. sedan ville jag bara kapa av mig fötterna och elda upp skorna direkt, men det gjorde jag inte för jag var tvungen att sprigna till bussen och det var vattenpölar över hela gatan.


mina ben är inte så röda som de ser ut att vara! tror jag.. (hoppas jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback