vi kanske har ett monster i lägenheten

den galna katten slängde min nya mobil i golvet förut från ett bord som är strax över en meter högt skulle jag tro. jag vet inte vad katten har emot mig? efter att hon kastat den i golvet (som föressten klarade sig) så bet hon mig i tummen när jag skulle ge henne en puss på ryggen. det var tacken liksom. men jag gillar henne ändå för hon är så gollig.

förut tittade jag på fringe. jag fattar inte varför jag utsätter mig för sådant. specielt inte idag då de visade larver och massa blod hela tiden (enligt mig DET VÄRSTA SOM FINNS, ungefär) och när programet var slut så såg jag en larv på väggen (lina sa att det var en fluga men det var en larv) och så kände jag något i halsen som jag bara tyckte växte och växte. nu är jag rädd. jag hoppas verkligen att jag inte blivit biten av ett monster (typ en blandning av fladdermus, orm, ödla, lejon) som lagt ägg i mig idag, för då har jag bara några timmar kvar att leva. herregud. men jag skulle nog ha märkt det isånnafall för i serien så hade de jättedjupa rivmärken och huggmärken. jag har inte hittat några på min kropp än. (bara rivmärken efter katten molly)
nu ska jag sova. godnatt



Kommentarer
Postat av: Mary

Jag har också en monsterkatt haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback