anna lever vuxenlivet

idag gjorde jag min första dag på BK och det verkar som att det blir bra där, om jag nu får vara kvar. fick  göra en massa prov (typ hygien, bakterier osv. tackar stinis för att jag klarade det, hähä), dricka massa kaffe och börja lite smått med smågrejer idag. gjorde en egen crispy chicken som blev helt ljuvlig, såklart. mmmh. när jag var klar för dagen åkte jag till stan och mötte upp lina. vi gick in i någon vintage-butik (som var helt supersupersuper bra, hon som jobbade där va skitgullig, huhu) och köpte oss ett par converseskor. jag tog ett par ljusblåa/turkosa och lina ett par gråa. 350 kr och det är det ju lätt värt. åh, va jag saknar mina försvunna, vita converse som jag hade för ett par år sedan. (kanske är de på blåkulla nu?)

ikväll vet jag inte vad som händer. vi kanske drar in till stan och har det mys på nåt ställe, eftersom lina lämnar mig här över hela midsommar. men jag har ju en katt, massa tvätt och lite städning att sköta. (vuxen tjej, känns bra.) det går fort nu. student, flytt, jobb, ekonomiska saker, städ, fix, åka buss och spårvagn genom hela staden helt själv och jag har faktiskt inte åkt fel en gång. jag är bättre än vad jag trodde!
för någon månad sedan trodde jag att jag skulle bli kvar i degerfors för all framtid. (eller iallafall till hösten eller så) men se på fasen! här sitter jag nu, en vecka efter studenten!




Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vad jag hatar dig för det :P

2009-06-17 @ 18:07:53
Postat av: Elin

En del har det bra...



Sitter kvar i degerfors är på orden precis vad jag gör.

2009-06-17 @ 21:56:26
Postat av: sofia

köp ett par skor till mig också :D

Postat av: sofia

vi får gå dit o kollikolli när jag kommer :D

2009-06-17 @ 22:37:07
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback