bejkon till mig

jag tänker inte äta något midsommaraktigt idag. ska dricka chai te, äta bacon, makaroner, ketchup, broccoli, mini morötter, keso och äpplen för jag orkar inte laga någon avancerad mat till my self. när jag åkte hem från stan förut råkade jag vilseleda en gammal dam på fel buss. egentligen skulle hon till typ andra sidan av staden. jag skämdes lite när jag kom på att jag sa fel men vågade inte säga någonting. haha. JAG ÄR SÅ DUM! åh, jag ångrar mig jättemycket. stackars tant! men nu hoppas jag att det snart blir lite bättre väder så att jag kan gå ut och röra på mitt egna bacon, höhö. pusspuss!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha ja visste att du skulle skratta :D lika gullig som dig min fisk! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback