blås, snälla

min hals värker. jag är helt sliten och sjuk. inte så konstigt kanske, har väl varit ganska hårt nu den senaste tiden men det är ju bara student-tider en gång i livet. idag har jag bara suttit inne och inte gjort ett endaste dugg. jag dukade lite fint tills lina kom hem och kokade potatis. (vi åt inte bara potatis men det var bara det jag fixade) hm. mja. annars har jag faktiskt bara suttit still och inte gjort någonting. värdelöst. skit trist. nu tänkte jag iallafall att jag skulle göra något bra för min hals så jag ställde in en kopp te i mikron. lalalala. väntade. PLING. tog tag i koppen och vad tror ni hände? JAG BRÄNDE SÖNDER ETT HELT JÄVLA FINGER. liksom, va? koppen var stekhet, men teet var knappt varmt. jättekonstigt. mamma hade gjort samma grej förra veckan tydligen. med samma kopp. bra att hon sa det NU. aj aj aj aj aj. det bränner. BUHU. (fjant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback