I learned from you

inte så konstigt att det är stekhett här inne i den lilla lägenheten på sjätte våningen med solen lysandes rakt in från klockan halv fem på morgonen och fram till förmiddagen någongång. imorse var det runt fyrtio grader här utanför fönstret och minst lika varmt inomhus säkert, ändå lyckades vi sova till halv elva (kanske för att man är helt matt, annars skulle jag aldrig klara av att ligga i sängen så länge). det är nästan så att det slår värmen inne på burger king. NÄSTAN! och där måste vi dricka ett glas vatten varannan minut ungefär för att inte svimma (och jag hatar verkligen att dricka vatten, blä fy, vet inte varför)

igår kväll drog vi ut till chez amis, IGEN. haha, men vafasen? igår gick det ju inte komma in någonstans efter klockan tolv eftersom varenda kotte från metaltown och typ resten av världen var ute igår. men chez amis är alltid trevligt, så det gjorde ju inte så mycket att vi hamnade där som alla andra gånger!

nu ska jag duscha och sedan ringa jöbbet och hoppas på att få lite jobb i veckan eller iallafall i helgen för då blir jag ensam här i göteborg igen, tjohej


Kommentarer
Postat av: sofia

men va tusan, ja är ledig i helgen men vet inte om ja kan komma :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback