jag är också brun

imorgon är det möjligt att det blir en tripp till saltholmen igen för det verkar inte bli något jobb för moi och lina är ledig. hoppas verkligen inte att det är lika proppat på bastuvagnen ut till havet som det var igår. man kunde inte röra en fena liksom = otroligt trångt och jobbigt. måste berätta att jag LYCKATS bli pyttelite brun (fortfarande blekis mot alla bruna fjantar = alla mina kompisar) men som tur är så slipper jag ju träffa er eftersom ni bor så långt bort, höhö, så jobbigt att bli jämförd med andra. vill inte ens tänka på hur brun sofia kommer vara när hon kommer hem från korsika, hahaha. ojojoj. då får jag nog ta och rulla mig i chokladsås eller nåt annat mörkbrunt eller smotsigt, hehe. tur att jag även slapp vara med på min kusin julias kalas igår, för hon var redan chokladbrun. (så orättvist) det är samma med mamma.. pappa.. broder henrik.. mina andra kusiner.. mormor.. morfar.. farfar.. faster kicki och lars.. morbröder.. majlis (fast det är ju egentligen paus farmor men skitsamma) ja. ALLA är bruna! är det säkert att jag inte är adopterad?


Kommentarer
Postat av: sofia lalalalal

hahaha, men rulla dig i chkladsås då så du slipper känns dig dålig. NÄRRÅ. du verkar ha det mys i götet tycker jag och jag saknar dig å våra stunder, muhuhuhu. men tiden går snabbt här, så snabbt att jag knappt hinner tänka. det är lite knasigt och jag vet inte om jag gillar det eller ej. ibland är dte roligt iallafall, haha. mycket och lite crejsy. mu. corsika är jättevackert också, du borde kolla läget här någon gång. om några år; vi kan ta en tripp hit när vi är tjugofem eller så. sippra drinkar i bergen eller bara äta god mat (maten är fantastisk vill jag lova).

pussp ussspuss miss uuuu

2009-07-02 @ 14:52:56
Postat av: annis

hahaha men jaaa, jag måste nog göra det! kommer vara brunare än dig, mahaha! oh, jag saknar dig med ska du veta. vill sitta ute inlindade i täcken på natten och ha de mysigt och äta pizza eller paj och dricka vin och sjunga och allt som vi brukar göra.

haha, ojda, det låter som om det är ganska mycket crejsy då om du inte ens hinner att tänka! men jag förstår att detgår snabbt där borta!

åååhå, jaaa förfasen, det tycker jag absolut att vi ska göra, möpen! skulle va skitroligt ju!

miss uuuu tooooo, PUSSSSSSSSSS PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback