jag har ett roligt liv

molly var uppe redan klockan sju och slickade mig i ansiktet. (är hon en hund, eller?) har hunnit att äta frukost och nästan blivit hungrig igen. ska nog kila in i duschen och dra till nordstan eller något för att fördriva lite tid på denna midsommar dag. det är öppet till klockan två idag. fast det kommer nog sluta med att jag åker in, går av vid nordstan, går igenom nordstan, går in på hm, tittar på exakt samma kläder som jag tittade på sist jag var där (typ för en halv dag sedan) och kommer på att det är tråkigt, så jag fortsätter mot brunnsparken och tar bussen hem, efter att det har gått en kvart. ungefär. sedan så sitter jag här hemma och ångrar mig. (kankse kunde ha gått upp till gina tricot, eller något iallafall.) går ner igen, ställer mig vid bussen, gör om samma sak, fast skippar hm och går till gina tricot. går sedan till brunnsparken eller kanske tillbaka till nordstan (alltså till bussen) och åker hem igen. ångar mig ännu en gång och tänker, vafasen, jag kunde väl ha gått till zara, kanske? åker in igen, går av vid brunnsparken för det blir väl närmare. tror jag. jo. går in på zara. tittar på en kjol, drar lite i den, känner på det sköna materialet, funderar på att köpa den, men, borde nog spara pengar. går tillbaka till bussen. åker hem. jag är så rolig. och så kan jag fortsätta. ja, igår var jag i stan tre gånger mellan klockan 13 och 17.


Kommentarer
Postat av: sofia

hihi tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback