lill lördag

igår träffade jag paulina, sarah, carro, sofie och vera på liseberg efter att jag slutat jobba! det var skitkul att träffa dom. de åkte karuseller och spolade ner såna där åkpass i toaletten (eller pau gjorde det och hon är nog jätteledsen för det, men jag tyckte det va skitkul. det roligaste var att hon hade en stor blöt fläck över hela tröjan så det såg ut som att hon dykt i toaletten för att fiska upp det lilla bandet).
 idag åkte lina och jag in till avenyn för att äta lite. det blev en lax sallad för mig som hette larvig lax (eller kanske var det lyxig lax? jo, det var det nog). men den kunde lika gärna ha hetat larviga laxen för den var ganska så larvig. inget salt alls. när vi ätit oss ganska så mätta där så gick vi och köpte glass som vi satt och glassade med helt enkelt, i någon park. nu ikväll har vi spelat alias och nästa gång får vi nog ta och filma det. det skulle bli ett roligt videoklipp på youtube tror jag! nu har vi pratat om att vi ska ta oss ut till stan, för att dricka lite vin eller så, men jag vet inte hur det blir med det för det har vi pratat om sedan klockan halv sju ungefär och vi har inte kommit så långt ännu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback