lucior i juni

jag vet inte om jag är knäpp men det låter som om det går ett luciatåg ute i korridoren! nej, gud. jag är verkligen inte knäpp.. jag hör ljuv musik. en kör. jag vågar inte öppna dörren för att titta vad som händer! herregud. jag är så rädd. är de här för att hämta mig? (men varför skulle några lucior göra det, liksom?) måste sluta vara så fjantig. men det är verkligen nåt slags "tåg" här ute i korridoren som sjunger. haha, knäppisar i huset. tänk om de ringer på och jag måste ge dom en slant eller så. jag som inte har några slantar att skänka bort. inget godis heller ifall det är det som de är ute efter. vad skall jag ta mig till? låtsas att jag inte är hemma är väl bäst. hm. hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback