och så kom molly

shitpommes alltså. efter att jag bränt mig igår så har jag fått den fetaste och äckligaste blåsan ever. hahahaha. höll på att skratta ihjäl mig när jag vaknade upp och såg den förut. tog kort på den men Vem vill se en äcklig blåsa? det ser ut ungefär som att en av mina halsmandlar har slinkt ner till mitt finger och svullnat upp. nu ska jag titta klart på en film jag började titta på igår innan jag slocknade och dricka lite mer kaffe. senare ska jag hem till pappa och mysa med molly pluttsan! har saknat henne så mycket. hoppas att min framtida katt blir minst lika gosig och söt som henne!


haha, en blöt liten plutt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du skaffa kisse ? =)

2009-06-07 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback