sitter på arlanda

hallå hallå, nu är klockan halv fem och vi har suttit här på arlanda sen klockan två. flygturerna har gått skitbra (förutom att jag var livrädd nu när vi åkte hem och att jag typ dör av magvärk och halsen värker och jag tror att jag kommer få nackspärr) och bulgarien var så underbart så underbart, och lite galet eller ganska mycket galet, hoho. en drink på steak house har jag fått döpt efter mig och den döpte jag såklart till annis bananis och den vart skitpoppis direkt och den blev vi bjudna på ganska många gånger. alla går nu runt där nere och skriker ÄNIS BANÄNIS, ÄNIS BANÄNIS! och gör man det så får man en annis bananis som är gjord på mixade jordgubbar, kokoslikör, två olika sorters vodka och sprite. skitgött! jag var själv med och blandade den första gången, när vi satt där tills morgonen med de som jobbade där. vi fick whiskey, drinkar och pizza gratis. en kväll red jag även på en tjur och det finns på film. "den jagar mig, aaaaaaahhhhhhhh, kristin, jag orkar inte mer, aaaahhh, hahaa, läskiga kossa" säger jag ungefär. en kväll hälsade vi på paco på viking och det var den galnaste kvällen nånsin. där var den race av alla olika sorters drinkar och shotar och dans på bardisken blev det och det var skitkul. jag måste säga att det är så jävla skönt att det är kallt här in sweden för när vi åkte från bulgarien så var det så äckligt jävla kvavt och fuktigt och jag var nära på att svimma där på den äckliga flygplatsen. lukten i bulgarien kommer jag verkligen inte att sakna. det luktade stall, fisk, varmt, fuktigt och brännt och körsbär mest överallt. och pizza såklart. maten var heller inget att hurra för. det tog väl tre dagar innan jag kunde äta utan att vilja spy.
kan inte säga att jag fått någon färg direkt om man jämför med de andra, men det är ju inget ovanligt.

nej, nu går bussen om en timma ungefär så jag ska väl ta och leta på resten av klassen.
JOBBIGT VA. åååååååh vad jag ska sova och dricka sextontusen koppar kaffe och äta miljarder ägg när jag kommer hem.

puss puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh äntligen :) Så skönt och höra! Haha, sorry om jag lät knepig när du ringde men jag typ sov ;D Vaknade till först när vi sagt hejdå :P



Haha låter som ni haft skitkul, du får berätta allt sen :)



PUSSkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback