ska tydligen sälja lägenheten

jaha. tydligen så ska min mamma flytta fick jag reda på nu. dock inte utav henne men det var väl inget konstigt med det. jag får alltid reda på saker genom andra. det är ju skitkul. jag känner mig inte som någon dotter. jag bara finns här och lever här och är ivägen och är lite jobbig, dum och äter utav maten här, duschar i duschen, går runt och pratar med mig själv, sover där i sängen med ett brunt överkast i det vita rummer. har knappt aldrig tittat på tvn som finns på bilden och jag är aldrig i något annat rum än mitt eget och badrummet. det är nästan så att jag går vile som jag skulle gå till något annat rum i den lilla lilla lägenheten. jag trivs inte här men det kasnke ni kan göra. kolla länken om ni är flyttsugna. undar vart mamma har tänkt att flytta? roligt att jag märker att hon har ett nytt nummer också, som jag inte ens vet om. och att vi tydligen har en torktummlare som vi idag inte alls hade. jaha jaha.

http://www.blocket.se/orebro/Smakfullt_nyrenoverad_lagenhet_22039462.htm?ca=8&w=1


Kommentarer
Postat av: Mc feest

men oj :O galet. men du flyttar ju med :(

2009-06-05 @ 10:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback