slut på resandet!

ojojojojoj, nu är jag hemma iallafall, i lilla lilla degerfors och aldrig har jag varit så glad av att se denna lilla byn. min mage värker som aldrig förr så jag vill bara skära bort den, så ont gör det. jag har ont i huvudet, fortfarande lock för öronen, trött som fasen eftersom jag inte direkt sovit speciellt mycket sen igår natt, endast småsovit lite på planet, på bussen och en liten stund sittandes på en bänk, lutandes mot min väska i västerås. det kliar över hela kroppen och nu känner jag attt jag har ont i foten, hahahaha, så himla smidig. jag körde in ett helt jävla träd som låg på gatan i foten för nån dag sen. jag vågade inte ens titta för jag trodde att det hade gått igenom foten. men, den gick aldrig igenom som tur var, haha, skrattar så åt det, pinsam annis. men det var ingen som klarade sig undan klantigheter och skador på denna resa tror jag, haha. nu ska jag göra massa soppa för det är det ända jag ska leva på den närmsta veckan har jag tänkt. fasen va gött!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi tack. Det gör inget ju :) Gud vad jag saknar dig. Lova komma hit i sommar.



Puss!

Postat av: sirran

jaa vi hade det jättemysigt :)



hihi va skönt och höra :) stanna.. det låter toppen i mina öron ;D Ok va bra, nåt riktigt smarrigt ska vi göra iaf :)



PUUSSkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback