annis vill gärna sova

borde vara jättepigg nu. jag har druckit två koppar kaffe på fem minuter, det är jättefint väder ute, jag sov ganska länge inatt, hade sovmorgon och slutade runt kl 12. MEN, jag känner att jag aldrig har varit tröttare. vi läste någon text på svenskan och jag svär, bokstäverna flöt omkring och jag skulle kunnat somnat vilken sekund som helst. vi lyssnade även på någon gubbe som pratade norska och det lät som en godnattsaga i mina öron. nu ska jag ta mig ännu en kopp kaffe eller tio, för att sedan orka med träningen (hur ska det gå?). imorgon är vi tillbaka i restaurangen och sedan blir det att umgås med min syster som lämnar härliga göteborg för degerfors över helgen.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag är också skittrött i dessa dagar. knäppt ju. kanske ligger det i tiden. men vad kul att linis kommer hem i helgen: ) vad ska ni hitta på?

Postat av: L I N A S Ä N G L A R

I'm cooming hoooooooomee! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback