en fnissande redovisning

det jag fick fram på den där whiskyredovisningen var ungefär: hihihihih hohohohoh hahahahaha (tänker: undra hur många som märker att vi är nervösa?) hihihiihhihihi (skrattar åt: sofia har skrivit KÄRA istället för tjära och SINGEL istället för single) hahhahahaahaha (tänker: undra hur många som hör våra darrande röster?) hahaha hihih förlåt sofia, hihhihihiih, men fortsätt redovisa, hihihihihhihihi. (tittar ut över klassen: alla skrattar och kollar konstigt) (jag är nervös....) hahaahahahaha (tänker: sluta skratta nu! men jag kan inte sluta skratta) (pillar på saker som papper, penna, biter på naglarna, gömmer mig bakom mitt papper, vänder mig om för att jag skäms, tittar tillslut på sofia.) "sluta skratta anna, *grrrr* hihihiihhi sa sofia. hahahaha... OKEJ, det var väl det vi hade om skottsk whisky! hihihihihihi hoohhoh, sa vi. (går och sätter mig och säger förlåt till sofia för att jag förstörde redovisningen)

hoppas nu bara att sofia fortfarande älskar sin lilla ansjovis!


Kommentarer
Postat av: sofia

de klart, jag kommer alltid att älska dig, vad som än händer! men jag är ju töntig så :D

Postat av: L I N A S Ä N G L A R

haha jag kan tänka mig hur det såg ut ;D

Postat av: Sofia

ohh så kul de va! haha söt anna saknar dig massor massor massor massor fisken min. tänker snart kidnappa dig och ha dig i en skål, här på mitt vardagsrumsbord. du är så bra

2009-09-25 @ 22:34:26
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback