gamla anna är tillbaka!

idag var det match mot karlstad som gällde. jag fick 187, 193, 225 och 204 = 809! jag var farlig idag, haha. fick höra att jag spelade som på den gamla goda tiden. fick även två små fans märkte jag. lite småkul. "ååh, här kommer anna, va tyst nu..!" sa de när jag gick förbi dem. när matchen var över gick jag hem till sofia för att skriva ett whiskyarbete. nu är det klart och imorgon är det redovisning! nu sitter min syster på tåget till göteborg, men hon kommer hem igen om två veckor. tur det! det är så jäkla trist att vara ifrån henne, världens bästa lina.

Kommentarer
Postat av: En Beundrare

Oj, du fick alltså mer än 100 poäng..:$

2009-03-29 @ 19:27:05
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

gumman, sötaste anna!



haha va sött med fansen, riktigt skitkul ju ;P saknar er redan, vill att ni allihopa ska bo här nere hos mig ju. allihop!

puss!

Postat av: Joakim

Vilken bra blogg, hit kommer jag återkomma.



Ha De Gott Joakim

2009-03-30 @ 00:48:09
URL: http://hygienkonsult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback