godis + tight kjol = inte bra

vilka gullepluttar de är där på masten! idag gjorde jag och sofia våran sista dag där och som tack fick vi 1,3 kg godis och 200 kr var! (fast sofia fick 1,4 kg ???). vi ska förhoppningsvis få jobba lite extra och kanske i sommar, om det inte skulle fixa sig med jobb för oss och om jag skulle råka bli kvar här av någon anledning. ska försöka hålla mig borta ifrån godiset tills söndag iallafall, eftersom jag planerar att komma i min kjol imorgon, som sitter lite, bara liiite tight..

nu ska jag försöka göra mig snygg tills ikväll, men inte FÖR snygg, kommer ju mycket väl ihåg hur det slutade sist!

Kommentarer
Postat av: s

men vi har ju en plan B! för de kanske är lika bra? de där elakingarna vet man ju inte om man kan lita på! Jag är snart färdigsnygg! Pussgurkan, håll dig borta från ditt godis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback