det kommer gå galant

imorgon ska jag tillsammans med resten av skolan (inte alla men whatever, mååånga?) sitta och trängas i aulan och skriva nationellt prov i svenska b. wohohoho.  fast det är klart, vissa ska ju sitta och trängas i någon datasal, där de måste gå och ställa sig i ett hörn ifall de skulle bli sugna på något att äta. för det är ju förbjudet att äta vid skolans datorer, halåååå? jag klarar verkligen inte av att sitta i ett rum med så många människor, för är det något jag är så är det lättirriterad och okoncentrerad. (eller kanske okonsenverad för jag verkar ju inte veta skillnad på de orden, hehe). det kommer sluta med att jag sitter där med en söndertuggad penna, ett suddigum i tusen bitar, ett kladdpapper som det står "JAG SUGER, JAG ORKAR EJ SKRIVA, BLÖÖÖÖ, TRÅKIIIGT, TÖNTAR, TUGGA INTE SÅ JÄVLA HÖGT, TUGGA MED STÄNGD MUN DIN JÄVEL, MONIKA ÄR TRÖG OCH JAG FATTAR INTE VAD JAG SKA SKRIVA" alltså, jag kommer att tänka massa hatiska tankar om precis varenda kotte där inne i aulan. japp. men men, lycka till annis. tack tack. nu ska jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback