jag steker så bra

hoppas att gud är på min sida, jag VÄGRAR få öroninflamation. har gått runt med halvkass hörsel halva dagen ungefär. fan, snälla, utvecklas inte till öroninflamation. jag pallar inte!

idag stekte jag väl några hundra kilo fläsk (kanske inte, men väldigt mycket fläsk), men konstigt nog så var jag lika sugen på fläsk efteråt ändå (hur äckligt mycket jag än stekte) och knaprade i mig lite fläsk då och då. det var väl all äcklig matos som trängt sig in i hjärnan och gjort mig lite snurrig. (jag snubbalde en gång när jag stod still och skrattade åt allt & ingenting där vid stekbordet).
 


Kommentarer
Postat av: sofia

och vi skrubbar så braaaa ;D

haha du vi blev ju bara lite höga på den där osen i alla fall sötis ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback