inte ska du dricka ditt hjärta itu


idag har korven och tjorven varit på kylan och kännt oss som hemma i soffan, med kaffi, bulle och apelsin som inte riktigt ville hålla sig kvar i munnen. hehe. vi babblade om gravida män, tårta, söta små barn, korta frisyrer, snäckor, snö på sommaren eller i en frysbox, fjanterier och sådär.

på masten idag hände det grejer. jag boxades med chefen, har smygigt runt och låtsas varit en ansjovis (fast det är jag ju, så behöver ju faktiskt inte låtsas), robert hälsade på, att han vågar komma dit undrar jag, som kallat tony för fuckface. (fast sofia kallade ju han för grisen, det är väl samma sak. typ, haha, nästan värre. han verkar lite arg).



Kommentarer
Postat av: PTB

Hej vad heter du då?

Jag heter Anna och jag har en groda i fickan!

Å vad gör du med den då?

Jag bara har den för och se hur den gör när den äter!

2009-03-17 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback