ska jag sluta blogga eller kanske odla grönsaker?

haha, den fula designen är borta. tjoho. kände bara för att kasta knivar på någon när jag tittade på den. nu får denna duga. jappjapp. ont i magen har jag fortfarande. jag tog aldrig någon promenad, jag spydde inte heller. nej. jag bara sitter här med min mage och väntar på att något ska hända verkar det som. mm. det verkar inte bättre alltså. sen funderar jag på att sluta blogga, eller helt enkelt bara radera skiten, avsluta facebook, bilddagboken och allt annat som finns. jag känner bara.. varför? varförvarförvarförvarför? men därför. och därför kan jag inte göra det. nej. vad skulle jag göra istället liksom? plocka kottar, göra polkagrisar, fiska, odla grönsaker, räkna matte, läsa, gråta, dansa, äta rödbetor, nej jag vet inte.. vad skulle jag göra? antagligen väldigt lite. som nu ungefär, fast minus blogga, smyga på facebook och störa mig på bilddagboken och bli arg över alla som lägger upp miljontals bilder där som jag aldrig orkar titta på innan den lagt upp tvåtusen nya bilder till i nästa sekund.

okej. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback