släpp ut mig, jag är instängd här, hjääälp

det var ett jävla tjat om min mage, men måste bara säga att jag tror jag svalt någon liten människa (kanske) för det låter som om någon vill ut. alltså "knack knack, släpp ut mig" bonk bonk bonk. det slutar aldrig. annars kanske jag hör lite fel och det kanske egentligen bara är mina nya grannar som sätter upp tavlor eller kastar glas på väggarna. man vet ju aldrig. det är nämligen inte vem som helst, utan en gammal kompis, märkte jag idag. lite roligt tycker jag. får väl kanske gå och knacka på och fråga ifall de kanske tappat bort nyckeln eller blivit uppätna eller något annat kanske och vill ut. spännande detta. hehehe, eller så kanske jag bara borde gå och lägga mig. jag tror nog det. godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback